Nette Tanıştığınız Kişi Beyaz Atlı Prensiniz mi? Emin Olun!


Günümüzde internet üzrerinden buluşan kişilerin sayısı her geçen gün artıyor. Arkadaşlık siteleri hazırladıkları yazılımlarala hislerimizin yerini alıyor ve bilgisayar ve internet ağı ile eşleştirmelerle yeni arkadaşlık ve buluşmalara vesile oluyor.
Hazırlanan bu teknolojik altyapı ile arkadaş bulmak ve yeni buluşmalar ayarlamak kolaylaşıyor. Bu tarz siteler oluşturdukları profil sayfaları ile karşı cins hakkında fikir sahibi olabilmemiz için tüm detayları sunuyor. Yaşam tarzınız, özellikleriniz, kişisel ve fiziksel nitelikleriniz sayesinde ilgi çekebiliyor, aynı zamanda partner armalarınızı daraltıp istediğiniz özelliklere uygun sohbet arkadaşı ile tanışma ve buluşma şansı doğuruyor.
Arkadaşlık siteleri tüm teknolojik ve karmaşık altyapısına rağmen insan kontrolü altında olduğu unutulmamalıdır. Bu yüzden arkadaşlık sitesi kullanıcılarını her yerde olabileceği gibi sahtekar ve dolandırıcılara karşı uyarmak istiyorum.
Kendi yaşadığım arkadaşlık sitesi tecrübesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Üç yıllık süren bir ilişkinin ardından erkek arkadaşım ile ayrılmış ve kalbim kırılmıştı. Bu kalp kırıklığı yüzünden arkadaş çevremden ve sosyal yaşamdan uzaklaşmıştım. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine bir arkadaşlık sitesine üye oldum. Daha önce de arkadaşlık sitesi üyeliklerim vardı ve aşağıdakine benzer bir arama yaptım. Dini İslam, erkek, 30-35 yaş arası, 1.80-1.90 boy aralığında. Ve bu özelliklere sahip mükemmel görünümlü yakışıklı İzmirli erkek arkadaşı bulmuştum bile. Yaklaşık iki hafta süren mesajlaşma ve chat sohbet sonrası buluşmak ve tanışmak için karar vermiştik. Buluşmak için kararlaştırdığımız mekan gittiğimde gördüğüm sahne hala akıllarımda. Fotoğraftaki kişiyle alakası olmayan kısa boylu ve tahminimce 40 yaşlarında biriyle karşılaşınca şoke olmuştum. Görüşmemizi kısa tutarak oradan kaçarcasına uzaklaştım. Size bu hikayemi anlatmamdaki sebep buluşma aşamasına gelmeden önce mutlaka hislerinizden emin olun. Ve emin olmak için tüm teknolojik kaynakları kullanın. Burada kullanacağınız sitenin altyapısının önemine dikkat çekmek istiyorum. Görüntülü sohbet edebileceğiniz arkadaşlık siteleri tercihi yapın mutlaka. Süprizlerle karşılaşmak istemiyorsanız.

4 Eylül 2009 Cuma

1 Comment:

Güven sırdaş Kayseri said...

Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620